keskiviikkona, huhtikuuta 18, 2007

BSG

Seuraava B5-käsiskirja ilmestyy näköjään huomenna, pitäisi sekin sitten taas hommata. Uutta Buffy-sarjistakin on ilmestynyt pari numeroa. Odotan, että julkaisevat kaikki yksissä kansissa.

Olin yllättynyt, kun sain Miian viimein katsomaan Galacticaa, ts. sarjan aloittavan minisarjan, hän kun ei ole mikään avaruusseikkailujen ylin ystävä, ja olin turhaan mainostanut sarjaa aiemmin. Viikkoa myöhemmin takana oli minisarja + kaksi kautta, eli yhteensä 37 jaksoa. Siisti juttu. Sarjan neljäs kausihan (20 jaksoa) varmistui taannoin, alkaa tosin vasta tammikuussa.

Törmäsin sunnuntaina töihin mennessä, junasta ulos astuessani yhteen Tornion AMK:n luokkakaveriin, johon olen Helsingissä kerran aiemminkin törmännyt, silloin jouduin tv-haastatteluun, mutten onneksi päätynyt ohjelmaan. Lyhykäisesti tuli nyt kuulumisia vaihdettua.

Ulkoinen kovalevy joutui pienoiseen kestävyystestiin, kun Miia vetäisi sen vahingossa pöydältä lattialle, kun olin jättänyt koneeseen menevän usb-piuhan huonosti, minun vikani siis. Toosa oli tapahtumahetkellä luultavasti lepotilassa, ja pelasi onneksi entiseen malliin haverin jälkeenkin.