sunnuntaina, huhtikuuta 22, 2007

R-kioski tiedottaa

R-kioskin sivulta:

"Maksoitko pääsiäisenä VISA ELECTRON -kortilla R-kioskilla?

Nordean virheen vuoksi tililtäsi on laskutettu pääsiäisen aikoihin tehty R-kioski-ostos kaksi kertaa. Nordea on korjannut virheensä ja palauttanut ylimääräisen veloituksen tilillesi. Mikäli haluat reklamoida aiheesta, tee reklamaatio omaan pankkiisi."

Onkohan kukaan ajatellut kioskilla:"Jos ostan tuon karkkipussin, minulla riittää juuri ja juuri tilillä rahaa siihen junalippuun". Olettaen, että tuplamaksu on lähtenyt samaan aikaan kuin alkuperäinen. Jos ongelma koski vain R-kioskeja, olisi Ärrä kyllä voinut vähän pahoitella tapahtunutta, vaikka syy Nordean olisikin.

4 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Nordean syy, ei Ärrän.

5/04/2007 11:48 ap.  
Blogger Atso Suopanki said...

Niin, no, niin. Ajattelin, että voisi kuitenkin olla asiallista pahoitella, ettei "asiointinne R-kioskilla ollut täysin tyydyttävä" tms. Mutta voin olla väärässä.

5/04/2007 2:08 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Miks ihmees ärrä pahoittelis pankin mokaa? Ei! Ihan riittävästi saadaan pahoitella kaikkea mahollista muutenkin..

1/14/2008 1:25 ap.  
Blogger Atso Suopanki said...

Tämä selvä.

1/14/2008 3:35 ap.  

Lähetä kommentti

<< Home