R-kioski tiedottaa
"Maksoitko pääsiäisenä VISA ELECTRON -kortilla R-kioskilla?
Nordean virheen vuoksi tililtäsi on laskutettu pääsiäisen aikoihin tehty R-kioski-ostos kaksi kertaa. Nordea on korjannut virheensä ja palauttanut ylimääräisen veloituksen tilillesi. Mikäli haluat reklamoida aiheesta, tee reklamaatio omaan pankkiisi."
Onkohan kukaan ajatellut kioskilla:"Jos ostan tuon karkkipussin, minulla riittää juuri ja juuri tilillä rahaa siihen junalippuun". Olettaen, että tuplamaksu on lähtenyt samaan aikaan kuin alkuperäinen. Jos ongelma koski vain R-kioskeja, olisi Ärrä kyllä voinut vähän pahoitella tapahtunutta, vaikka syy Nordean olisikin.
4 Comments:
Nordean syy, ei Ärrän.
Niin, no, niin. Ajattelin, että voisi kuitenkin olla asiallista pahoitella, ettei "asiointinne R-kioskilla ollut täysin tyydyttävä" tms. Mutta voin olla väärässä.
Miks ihmees ärrä pahoittelis pankin mokaa? Ei! Ihan riittävästi saadaan pahoitella kaikkea mahollista muutenkin..
Tämä selvä.
Lähetä kommentti
<< Home