sunnuntaina, tammikuuta 22, 2006

Lotto

Voitin lauantaina lotossa. Minulla oli neljä oikein, voittosumma muistaakseni 12,60 euroa, en ole vielä lunastanut sitä. Lottoon olin sijoittanut 4,20 euroa (viisi riviä). Katselin jo Aurinkomatkojen esitettä, että minne lomaparatiisiin matkustaisin voittorahoillani. Päätin aloittaa viikottaisen lottoamisen viime viikolla, tultuani siihen tulokseen etten todennäköisesti tule saamaan mitään Million Dollar Homepage-tason ideaa (josta voi näköjään olla harmiakin), ja lottoaminen olisi ainoa keino rikastua lähitulevaisuudessa. Tuolloin laitoin neljä riviä ja pääsin kolme oikein-tulokseen, joten tällä kehityksellä voitan 7 oikein kolmen viikon kuluttua.

Eilen töihin lähtöä tehdessäni tajusin, ettei minulla ollut mitään hajua missä puhelimeni on. Olin herännyt sen herätykseen, mutta nyt sitä ei näkynyt missään. Kerrassaan raivostuttavaa, kuten esim. tv-kapulan hukkaaminen. Yritin tavoittaa Miia Skypellä, ei vastausta, oli ollut ulkona. Messengerissä oli useampikin kaveri, mutta kukaan ei tietenkään ollut paikalla. Lievästi sanottuna otti päähän. Niinpä ainoa vaihtoehto oli tiedustella irkkikanavalta, oliko kukaan paikalla. Yksi henkilö oli, ei tuttu. Tämä suostui soittamaan puhelimeeni, joka oli noin 10 sentin päässä minusta, tietokoneen alla olevan lipaston suljetussa laatikossa. Eipä siinä ollut enää mitään mahiksia ehtiä bussiin, joten piti sitten mennä seuraavalla, mikä ei sinänsä ollut vakavaa.

Katukuvaan olivat ilmestyneet Lost-mainokset. Kuinkahan paljon menettävät katsojia siksi että laittoivat 24:n kanssa samaan aikaan. Eipä tuo minua sinänsä haittaa, mutta ärsyttävää kuitenkin.