keskiviikkona, tammikuuta 30, 2008

Lainaleffat & konsertti

The Messengers, Dreamer ja Blindsight tulivat tänään postissa, tosin vain lainaksi.

Miia ehdotti taannoin, että menisimme Vantaalla 29.1. pidettävään elokuvamusiikin konserttiin, minulla olisi vapaapäivä. Sanoin ookoo, ja hän tilasi liput, jotka tulivat postissa. Niin sitten mentiin eilen sinne, konsertti oli loppuunmyyty, kuten joku/jotkut lippuja varaamattomat saivat ikäväkseen paikan päällä huomata. Konsertin juontajana toimi itse Peter von Bagh, joka puhui elokuvamusiikista ja alusti 63-päisen (+kapellimestari Nick Davies) esittämät leffasävellykset. Mukavan ja hauskan oloinen mies, se Bagh.

En ole ennen ollut tuollaista orkesteria kuuntelemassa, ja yllätyin oikein, miten hienolta se kuulostikaan, en ollut odottanut niin pro-meininkiä. Teki heti vaikutuksen, kun soittivat studioiden tunnarimusiikeita, jotka kuulostivat aivan samanlaisilta kuin mihin on tottunut leffoja katsoessa, ja livenä soitettuina olivat hienoja. Skannasin tilaisuuden ohjelman pdf:ksi, siinä mm. biisilista. Suosikeita olivat mm. Platoonin Adagio for Strings op.11 (itselleni tosin tuttu lähinnä The Elephant Manista) ja Mission Impossiblen ja loppuhuipennuksena tulleen Star Warsin teemat. SW olikin suosikkini, hienolta kuulosti.

1 Comments:

Blogger Mizi Margueron said...

Hei kaikki online-katsojat, olen Annette Mentzek-Petander, olen kotoisin Vaasasta, täällä jakaakseni minulle tehtyä upeaa työtä. Kolmen vuoden avioliiton jälkeen aviomieheni kanssa 2kids kanssa, aviomieheni alkoi käyttäytyä omituisesti ja lähteä ulos muiden naisten kanssa ja osoittanut minulle kylmää rakkautta, useaan otteeseen hän uhkaa erottaa minut, jos uskallan kysyä häntä hänen suhteestaan ​​muihin naisiin, olin täysin tuhoutunut ja hämmentynyt, kunnes vanha ystäväni kertoi minulle Internetin nimeltä Dr. Igbinovia, joka auttaa ihmisiä, joilla on suhde- ja avioliitto-ongelmia rakkausloitsujen voimalla, ensin epäilin siitä, onko sellaista koskaan olemassa, mutta minä päätti kokeilla sitä, kun otan yhteyttä häneen, hän auttoi minua heittämään rakkausloitsun ja 48 tunnin sisällä aviomieheni palasi luokseni ja alkoi pyytää anteeksi. Nyt hän on lopettanut lähtemisen muiden naisten kanssa ja hän on kanssani hyvästä ja tosielämästä . Ota yhteyttä tähän suureen rakkaudenloitsijaan, jotta suhdesi tai avioliitto-ongelmasi voidaan ratkaista tänään. Hän parantaa myös hiv / aidsia, hepatiittia, matala-asteista laskurinhoitoa, syöpätauteja, kuitumaisia ​​sairauksia, Gonorrea, Fallopian putkia, raskautta, heppereitä. kaikki kiitokset tohtori Igbinovialle, hän voi myös auttaa sinua, ota suoraan yhteyttä häneen, jos tarvitset hänen apua hänen WhatsApp häntä kohtaan +2348144480786 tai sähköpostitse, doctorigbinovia93@gmail.com kiitos siitä, että vietit aikaa kanssani .....

10/26/2019 4:14 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home