lauantaina, syyskuuta 30, 2006

Lauantaita

Piti eilen ostaa Psychologies-lehti, kun siinä oli Sigourney Weaverin haastattelu. Kerran aiemmin olin ostanut, kun siinä oli Gillian Anderson -haastattelu. Sen jälkeen katsoin, että lehti on ehkä turhan paljon naisille suunnattu, mutta tässä uudessa näyttäisi olevan ihan kiintoisia juttuja. Artikkeli "Think for yourself" oli ainakin hyvä. Saa nähdä tuleeko seuraava Psychology Today postitse, kun Miia tilasi sen minulle kesällä.

Mikähän järki on KappAhlin mainoksessa, että Dustin Hoffman pölöttää ensin suurimman osan ajasta englanniksi ilman suomitekstejä, ja sitten naisen (joka näytti minusta Kim Dickensiltä mutta ei vissiin ollut, kun missään ei löydy asiasta mainintaa) yksi repliikki lopussa on pitänyt dubata suomeksi ("toivota mulle onnea!" tjsp)? Ei mikään.

Lähetin perjantaina turhan myöhään dvd-arvostelua pomolle, että olisi ehtinyt tälle viikolle nettiin, mutta ensi tiistaina pitäisi olla näkyvillä. Olen nyt katsellut The Sopranosin kolmoskautta, jota olin kesällä ehtinyt katsoa neljä jaksoa. Kiva kun on vielä monta jaksoa sarjasta näkemättä (aloin katsomaan telkusta viidennen kauden alkaessa).

Jos jotakuta sattuisi kiinnostamaan eikä tiedä, Tilt.tv on katsottavissa Netti-tv:stä ilman rekisteröitymistä ilmatteeksi. Itseäni ei kiinnosta niin paljoa, että huvittaisi telkusta seurata, mutta netissä voi katsastaa nopeasti onko mukana jotain kiintoisaa. WoWittajia voi kiinnostaa tämänpäiväisen jaksossa ollut Blizzardin tyyppien haastattelu. Mutta alan nyt kuulostamaan joltakin mainokselta, en minä hyödy mitään siitä, käykö joku katsomassa Tiltiä.

  • Humalainen asianajaja häiriköi oikeussalissa
  • Vessaskandaali keskeytti MM-shakin
  • Hostage survivor, 15, describes terrifying hours with gunman
  • Teenager Admits Lying About Colorado Shooting